.

1 lip 2014

DZIEŃ PSA


Dzisiejszy dzień jest szczególny gdyż święto obchodzą nasi najlepsi przyjaciele PSY. Moja solenizantka ma już 12 lat i choć pysk jest już siwy, to chęci do zabawy ma równie wielkie jak w wieku szczenięcym a ja mam nadzieję,że tak pozostanie jeszcze wiele lat. Jeśli ktoś zastanawia się czy kupić rasowego , wyczesanego psiaka czy zaadoptować biedaka ze schroniska, to z czystym sumieniem polecam drugie rozwiązanie. Jeśli z jakiegoś powodu nie możecie tego zrobić to dobrą alternatywą jest wyprowadzanie schroniskowych psiaków na spacery :)

Pamiętajcie o takich miejscach jak :


AZOREK

SCHRONISKO DLA ZWIERZĄT POZNAŃ



3 komentarze:

Zero Pomysłów pisze...

Od dzisiaj jestem fanką tych wszystkich zdjęć *o* ! Są niesamowite ! Ja mam dopiero 13 lat , a moją pasją jest właśnie fotografia . To ja > fotografowana.blogspot.com P.s. Jeszcze raz : zdjęcia przecudowne ♥♥♥

To On pisze...

Dobra głębia ostrości na pierwszym zdjęciu
http://digital24.pl/

Marta Lidzbarska pisze...

Racja trzeba pomagać i adoptować pieski ze schroniska a one się odwdzięczą nam wiernością a co do zdjęć to bardzo ładne Pozdrawiam :D

Prześlij komentarz