.

22 maj 2015

KUCHNIA

Muszę się przyznać, że zanim zrobiłam te zdjęcia, kuchnię najchętniej omijałabym szerokim łukiem Od dawna jednak wiedziałam,że jest to świetne miejsce na sesje rodzinne. Wystarczy odrobina mąki, owoce, jajka, wyluzowana mama oraz pełna energii córka, a z nudnego gotowania i pieczenia można zrobić fantastyczną przygodę.
Tak, to jest mój przepis na popisowe danie!.
Smacznego :)




















































































































Jeśli planujecie sesję z dzieckiem, to zastanówcie się czy warto robić ją w studiu fotograficznym. Zdjęcia w domu stanowią dla takiej sesji wspaniałą alternatywę, ponieważ dziecko w znanym sobie otoczeniu jest bardzo naturalne, dzięki temu mamy szansę na pełne emocji zdjęcia.
Co tam ciasto na meblach i mąka na podłodze, przecież zawsze można ją posprzątać :).  Istotne są radosne chwile spędzone z dzieckiem,to właśnie je będziemy wspominać do końca życia.






4 komentarze:

Ola Ohirko Fotografia Dziecięca pisze...

brak mi słów!!! mowę mi odjęło!!! uwielbiam!!!

Weronika Rzepka pisze...

wooow! co za zdjęcia! genialne!
http://devantlalentille.blogspot.com/

Tina pisze...

Dziękuję !

Marta Lidzbarska pisze...

Zdjęcia są cudowne :D Mam pytanie jakim aparatem zostały wykonane zdjęcia ?

Prześlij komentarz